marți, 10 martie 2015

primul.

          N-am mai scris de mult, îmi era dor să vorbesc cu mine..
     Citeam postările vechi și zâmbeam, eram atât de sumbră, atât de masochistă și atât de confuză în ceea ce privește dragostea. Am afirmat că nu o să mă îndrăgostesc niciodată că bărbații vin și pleacă, dar de unde aveam să știu? De unde aș fi putut ști că în puțin timp o să întâlnesc tot ce îmi lipsea, persoana care îmi dă liniște și adrenalină în același timp.

    Omul cu care mi-aș putea petrece tot restul vieții fără să mă plictisesc și pe care să îl iubesc în fiecare zi mai mult. Omul pe care îl fac zilnic prost dar care dacă nu ar fi prost nu l-aș iubi absolut deloc, dar îl iubesc. Îl iubesc cum n-am iubit niciodată și nici nu credeam că o să o fac, îl iubesc pentru fiecare mesaj dulce sau pervers, pentru fiecare atingere tandră sau jucăușă, pentru fiecare țigară fumată împreună, pentru fiecare criză de râs pe motive banale, pentru orele petrecute atât de simplu și de care nu m-aș sătura niciodată. Îl iubesc pentru că n-am întâlnit niciodată pe cineva la fel, pentru că e tot ce îmi doresc și aș putea renunța la tot pentru el. E dragostea aia pe care o visam, dragostea nebună, cu adrenalină, cu pasiune, perversitate dar și tandrețe și inocență.
      Îmi amintesc relațiile anterioare și îmi provoacă milă felul în care credeam eu că iubesc, răneam, profitam.. iubirea nu are loc de așa ceva, iubirea poate emana doar liniște și căldură. Aș putea scrie ore despre el, despre zâmbetul lui, despre ochii schimbători, despre mâinile aspre, despre sărutul pe colțul gurii ce provoacă atâția fiori și aș ajunge la aceeași concluzie. Îl iubesc.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu citesc postarile tale mai vechi si poate ma regasesc in unele asa cum o fac multi dar citit si aceasta postare in care vorbesti atat de frumos despre mine si despre noi si despre ceea ce simti pentru mine si tot odata dandumi seama ca am stricat tot ti.am omorit visele speranta si sentimentele pe care nu le.ai mai simtit cu mine ... Si cu aceasta ocazie vreau sa.ti spun ,cum o fac de multe ori dupa ce adormi, ca incerc si chiar sunt sigur ca vreau sa ma schimb ,sa nu te mai ranesc ,cum qm facuto poate de prea multe ori ... Si poate ca nu te.ai gandit de ce te iubesc atat de mult si nu plec , dar nu sti ca fara tine si inainte de tine eram la fel.de pesimist trist si negru si ca tu mai facut sa sper si sa vad viata altfel .... Si cu aceasta ocazie vreau sati zic ca TE IUBESC ! Si ca vreau sa se termine la fel ca in povesti :" si au trait fericiti pana la adanc batraneti!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere