duminică, 11 august 2013

Cine eşti!?

        Nu de mult am auzit o întrebare cam ciudată.. "Cine eşti tu?"
Toţi se repezeau să răspundă, dar primeau mereu replică..
- Eu sunt creştin!
- Eu te-am întrebat cine eşti tu nu ce religie ai.

-Eu sunt copil!
-Eu te-am întrebat cine eşti tu nu la ce grad de maturitate ai ajuns.

-Eu sunt fiul părinţilor mei!
-Eu te-am întrebat cine eşti nu cine sunt părinţii tăi.

-Eu sunt Ioana!
-Ştiam asta deja. Eu te-am întrebat cine eşti nu ce nume ai.

-Eu sunt iubitor de cărţi!
-Eu te-am întrebat cine eşti nu ce iubeşti.

        Deja devenea aiurea. Nici un răspuns nu era mulţumitor. Şi stresant era că replicile erau date cu zâmbetul pe buze.. ca şi cum ea ar fi ştiut răspunsul dar era prea lacomă să ni-l dezvăluie. Răspunsurile continuă..

-Eu sunt om!
-Te-am întrebat cine eşti nu ce eşti.

-Eu sunt elev la.. !
-Şi ce-i cu asta? Eu te-am întrebat cine eşti nu unde înveţi.

        Se aude clopoţelul de pauză.. frustrarea şi stresul era atât de mare că se citeau în ochii mei. Cine eşti tu? Ce întrebare.. şi ca răspuns din partea ei am primit doar o alte întrebări. "Dacă nici tu nu ştii cine eşti tu atunci cine va şti!? De ce spui ce iubeşti, ce eşti, ce nume ai dacă eu te-am întrebat cine eşti? Ce ai spus tu sunt doar pasiuni, lucruri pe care le ştie toată lumea. Cine eşti ştii doar tu!"
Ce ar trebuii să însemne asta? Cine sunt eu? Au trecut lunile şi eu încă nu am găsit un răspuns care să rămână în picioare.. Tu? Tu cine eşti!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu