miercuri, 7 august 2013

Vreau.


     Vreau multe, poate chiar prea multe pentru un copil atât de mic.
Vreau să am linişte în viaţă, să nu trebuiască să mă cert cu toată lume pentru lucruri banale, pentru că eu vreau aşa şi ei nu. Vreau să am curajul să ies în faţă, să ţip în gura mare, să audă toată lumea că da! Eu vreau să cânt! Eu vreau să fiu cineva! Vreau să nu fiu doar o poză în albumul şcolii! Eu vreau să fiu mai bună ca voi! Şi aşa o să şi fie.
      Vreau iubire, dar nu iubire de o vară.. ce trece cu ultimul apus din august. Vreau o iubire permanentă, loială.. o iubire ce nu moare doar pentru că timpul trece. O iubire atât de pasională încât să reziste pietrelor aruncate în ea, o iubire ce mă consumă, mă agită,  mă face să plâng, să simt că pentru iubirea aia eu chiar am luptat.. şi o merit, e a mea! Să existe libertate! Libertate.. ce cuvânt perfect.


         "Vreau să gust mai întâi viaţa apoi iubirea în care doar tu crezi.. doar tu vezi un viitor comun eu sunt praf! Văd doar STELEVERZI."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu